Saturday, August 29, 2009

terawih ke-9

hmmm.. terawih malam nih istimewa sket.. kami satu family terawih berimamkan ayah :), sebab tadi kakak aku sefamily datang dari muar mahu berbuka sama dengan family.. so, terawih laa kami pukul 10.30mlm :). bagus. tapi yg imam jer lelaki. adik ku ngan adik iparku tak sertai kami, 2-2 tgh mandi.

so hari ini, pagi2 tadi sahurku hanya susu+oat+kurma sahaja. aku cuba tak mau makan nasi. ibu perli "ai tak payah laa ayah beli beras lagi banyak2.." sambil senyum ;P

lepas sahur, subuh, aku kembali tidur semula. mmg la org kata tak elok tido lepas subuh, tenaga dlm badan kita akan diserap sebenranya.. dan akhirnya, aku bangkit pada pukul 10! terasa mahu demam sebab terlajak tido.

aktiviti membaca quran aku terhenti seketika, bukan sebab uzur, tapi aku selesa membaca tika di rumah sewa.

setakat ini aku masih lagi dkat al-araf, minit ke-28.

buruk laku sungguh. jgn ikut perangai aku tau!

salam.

No comments: