Saturday, August 29, 2009

terawih ke-8

Terawih ke-8

Pagi tadi aku kena bersiap lawa sket sebab aku nak jumpa haji zamrud. Maybe dia nak tgk business proposal aku. Aku pagi tadi dah printed out. Pagi nih kelas hj musa. Sebelum nih kelas dia best giler, sebab dia pandai buat kelakar, tapi pagi tadi, kelas dia ngantuk sampai aku tido, bukan sekali, tapi 2.. jgn marah. Aku mmg ngantuk.

Petang tadi dah terima elaun. Aku dapat dlam rm1442. ada yg rm1500. mana2 laa.. janji short tak banyak. Kasihan kak mimi, dia asek tanya jer sample dodol dia, kekeke!

Berbuka aku buat mee goreng basah, cendawan jintan goreng sama fries. Ada kirim budak2 lelaki 3-4jenis juadah, ok la, mereka tak amek duit pon. Katanya zakat :)

Berterawih plak cam biasa. Hujan renyai2... malam esok dah terawih semula kat masjid kampungku.

No comments: