Tuesday, August 25, 2009

Terawih ke-5

Alhamdulillah dapat berterawih di surau. Malah diberikan kami kuih tepung pelita yg sangat banyak ok! Hampir 30biji diberi pihak surau kepada kami budak rumah no 1, no 2, no 3, alhadulillah.... kakitangan surau amat ’sayang’ kepada kami budak2 yg menyewa atas nama pelajar HALAL :)..

malam tadi plak still kena duduk sebelah saf lelaki, kemudian line dipanjangkan, so ternampak dri pintu kaca surau, budak2 HALAL kami yg lelaki: ikhwan, lutfi, zul, faizul, faizal, dan abd ghaffar, kekeke! bagusnya budak HALAL kami nih aku rasa.

Malam tadi pulak, oleh sebab aku tak baca al-maidah pada subuh, so aku kena baca seluruh kandungan al-maidah selepas terawih tadi. 50minit plus plus... :)

nih pulak ada assgnment (aku menaip kat umah no 3 nih haa..) at 1.17am.. giler penat maa..

Esok sambung juzuk ke-6, tak sabar! Hehehehe.. (aku perasan sejak aku baca quran nih, waktu puasa tak terasa langsung lapar dahaganya (kecuali lagi 2-3minit nak berbuka, perut aku pedih, adoi!) then panas2 buta jalan kaki dari umah ke kelas, even tgh panas, terasa sejuk, demi tuhan aku ckp nih.. kalau laa ini fadhilat tuhan beri, dia laa MAHA PEMURAH!)

plus tgh hari tadi, sms dengan makcik pasal mr Y. alhamdulillah.

.

No comments: